Wednesday 24 June 2015

PB Wonders Day 2015!!!




Hai uolls,

Berjumpe lagi lah kitew ye... Okay arini memang dida nak citew pasal PB Wonders Day! New event yang telah pun diadakan pada 13 Jun 2015. The Diamond Circle dengan bangganya membawakan kepada uolls semua PB Wonders Day. Event yang diadakan memang best giler. Sebab dida sendiri dapat melihat Top 12 PB Wonders + #SetKurusBajet. Sambil2 tu dapat la jugak tips2 cara maintainkan berat badan, cara nak kuruskan badan secara secara sihat dan selamat dan macam-macam lagi. 

Pasti ramai yant tertanya-tanya apa dia #PBWondersday ni? Errrmmm...  Uolls semua mesti ada instagram kan.

Cuba search #PBWondersday or #PBWonders dan anda akan disajikan dengan testimoni transformasi pengguna Premium Beautiful yang amat premium dan TERBAIKKK!

Actually ramai client yang berjaya menurunkan berat badan under our team #TheDiamondCircle. Ni antara amazing transformasi, orang yang terpilih untuk REAL Make Over!!!






Tapi tak dinafikan juga ada yang berjaya menurunkan berat badan dan mendapatkan bentuk badan yang diidamkan. Ada juga yang tidak berjaya. 

Persoalannya disini ialah jika ada yang berjaya, kenapa ada yang tidak berjaya? Ermmm... Uolls ada terpikir tak tentang perkara ni!

Nak tau rahsianya... meh dida citew skit kat korang. Skit je tau x boleh lebih2.

Okay dihari tersebut iaitu dihari #PBWondersday uolls boleh tengok dengan kepala hangpa semua transformasi 12 orang yang terpilih untuk REAL Make Over? 


Antara Top 12 PB Wonders! a.k.a Geng Diet GLAM
Aturcara pada hari tersebut. 

Uolls pasti nak tau kan 7 perkara MENARIK semasa PB Wonders Day!

#1 Tips Kurus 


Yana berkongsi tips macam mana beliau berjaya menurunkan berat badan sebanyak 12kg

Actually kami mengamalkan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten + #SetKurusBajet. 
  1. Kalau uolls nak berdiet. Pilih diet yang sesuai. Contoh Atkins, Diet Detox, Diet mengikut jenis darah, Diet Clean, Diet kalori (1000.1200 kalori) dan sebagainya.
  2. Detox Pilihan – of course Set Kurus Bajets.
  3. Pemakaian Premium Beautiful secara konsisten dapat membantu mengawal rasa lapar, mengawal Pengambilan makanan berlebihan & membantu untuk membentukkan badan.
  4. Minum air yang banyak, seeloknya 3L sehari.
  5. Senaman.
  6. Geng Diet GLAM. Geng Diet GLAM ni akan dibuka untuk batch yang ke-2. Bagi yang berminat untuk menyertainya boleh cepat2 whatsapp dida 0192049504. More detail PM/Whatsapp dida okay girls.




#2 Belajar simple exercise dari Coach yang terhangat dipasaran Farazul Ramli 


Time ni Coach Farazul tengah terangkan sedikit sebanyak cara pemakanan seimbang kita setiap hari &
simple exercise untuk mendapatkan badan yang sihat


Ni yang mahai ni... Hahaha...
Time ni Coach Farazul ajar buat Squat

Amboiii tengok tu. Masing2 khusyukkk dengaq Coach Farazul, sampai tak kelip mata depa semua.

Cer tengok kitorg... jangan ingat time duduk tak boleh buat exercises ekkk


Masa kami berzumbaaaaaa... yeeeeehaaaaa!!!


Abis gegor semua. Hahaha


Ahaksss!!!

Enjoy with GLAM


#3 Free Healthy Lunch 


Lunch Box by @healthy.lunchbox!!


Banyak jugak yang sponsor untuk event PB Wonder Day!


Cupcake yang sedap... Yummy :)


#4 Live Testimonial 

Wani, Pemenang Pertama The Biggest Loser versi GLAM.


Kak Faeza, Pemenang ke-2 The Biggest Loser versi GLAM.



Yana, Pemenang ke-3 The Biggest Loser versi GLAM.


























Sebelum dida terlupa, dida nak mention kat sini. Disebabkan uolls kompem tak tahu kan, majority peserta #GengDietGLAM yang uolls nampak gambar dorg kat atas ni actually semua adalah ibu2 ye... Mempunyai anak dalam 2 or 3 orang. Yang bujang pun setakat sorang dua aje. So just imagine ibu2 ni yang sememangnya berat dorang ni after dah beranak pinak bertambah laaa berat, ibarat seperti di pam-pam. But after using #PremiumBeautiful + amalkan #SetKurusBajet ni berat dorang lebih ringan kalah berat badan time anak dara. Contoh yang dida nak bagi ni, uolls boleh tengok berat badan kak Norain sebelum kahwin a.k.a waktu anak dara 55kg, tapi berat selepas anak 2 : 51kg. Agak-agak korang la kan berbaloi tak pakai Premium Beautiful & Consume dengan Set Kurus Bajet? and uolls berani tak join our Cabaran Pakai Semula Baju Nikah Anda. PM/WA dida 0192049504 for info.


#5 FREE Door Gift





#6 Grand Prize Winner akan membawa pulang 1 set of Premium Beautiful Elegance bernilai RM3000. 




Sentap beb! Sebab tak dapat menang PB Elegance
Tapi tak pe. Dida enjoy sangat event ni.
InshaAllah next time mana tau rezeki dida plak kannnn.

#7 Banyka giler lucky draw presents


Part ni yang paling syok sekali. Dan ditungu-tunggu oleh semua orang. Tapi apakan daya. Bukan rezeki ku. Sop..Sop..Sop.. Rezeki orang lain. Huhuhu T_T 

Dah la ari tu Shajidah Hai-O buat lucky draw Iphone 6 (untuk 5 orang pemenang sahaja) and Mini Pad (50 orang pemenang) tak dapat jugak. Hat ni pun ceq x dapat. Sedihnyaaa... Korang doakan la untuk dida ek. Mana tau next time rezeki dida plak kan. Sekali menang lucky draw ambik hang.. hahaha


Victoria Secret I want U. Pleasee come to me...
T_T













Dida percaya mesti ada di kalangan anda yang membaca blog dida ni menghadapi masalah yang sama jugak. Mungkin ada setengah teragak2 or segan untuk bertanya. But uolls jangan segan2 untuk bertanya dengan dida. InshaAllah ape yang dida share ni dida harap sedikit sebanyak boleh membantu anda. Anything Pm/Whatsapp dida k. Nasihat dida untuk semua kaum wanita hargailah diri anda kerana diri anda begitu berharga. Sebagai seorang wanita kita kene jaga kesihatan kita luar dalam. Bukan time bujang sahaja perlu jaga kecantikkan. Dah berkahwin lagi kene jaga. Sihat dan cantik bukan untuk diri sendiri sahaja, tapi untuk orang yang tersayang especially untuk Suami tercinta. Tak gitu akak-akak!

Okay bye uolls. Kitew jumpe untuk next entry k. By the way doakan dida dilapangkan dada, dipermudahkan untuk ingat dan diberi kesenangan untuk menjawab soalan final exam nanti. Wish me luck!



 Ya Allah, makbulkan doa orang yang membaca status ini.
Aamiin...Aamiin...Aamiin...ya rabbal 'alamin


Lets Healthy, Beauty and Wealthy with me... 


019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...