Thursday 14 August 2014

Beza Original Japan Dan China

Hello awesome people!

Hehe.. baru nak buat blog dan update blog ni.. maklumlah, agak buzy sikit lately. ngehehe...

Blog post kali ni tak lain dan tak bukan, nak promote product baru yang saya jual. hihi.. maybe most of you know yang saya ade buat business, jual make up and stuffs, so yeah, one of the product is NATURACTOR.
NATURACTOR yang saya jual memang 100% ORIGINAL, MADE IN JAPAN.

Semua product NATURACTOR ni saya jual serendah harga yang saaangat berpatutan!! Jika uolls beli dalam harga RM25 tu memang bukan original made in JAPAN. Sebab harga yang serendah itu hanya Naturactor from China. Tak percaya... Errrmmmm... cer cek uolls punya product. Saya jual harga yang berpatutan dan mampu milik dan yang penting saya jual NATURACTOR 100% ORIGINAL FROM JAPAN rendah je harga dia @ wang dikembalikan jika didapati produk tersebut dapat dibuktikan produk TIRUAN. Setakat ni alhamdulillah semua customer saya berpuas hati. Alhamdulillah dan bersyukur sangat2. Sapa yang tak suka jika customer dorang happy betul tak???

Kebaikan NATURACTOR ni ade banyak, and one of them is dia diperbuat daripada bahan2 semulajadi.. Tak ada chemical material pon.. and hasil penggunaan mmg sgt menakjubkan :) I was told that ramai mak andam2 guna product ni utk make up pengantin.. So, kalau nampak muka pengantin tu cantik semacam je tu, maksudnya dia guna NATURACTOR lah tu.. hehe

Apa2 pun disebabkan NATURACTOR ni mmg sgt femes amous, dan byk demand, wujudlah barang2 fake NATURACTOR.. ade juga NATURACTOR yang dibuat di China, tapi ORIGINAL (sbb Meiko company ade branch di China). Tapi baaaaanyak jugak NATURACTOR made in China ni adalah TIRUAN.. tak terlepas jugak NATURACTOR made in Japan yang dipalsukan, dibuat di China, tapi claim as  made in Japan.. errrmm.. macam2 org nk menipu kan..

So, disebabkan kekeliruan yang berlaku, saya telah terjumpe satu website ni, yg saya rasa amat membantu utk kenal product China and Japan yang original/fake. Jom tgk gambar kat bawah: 



PERBEZAAN NATURACTOR MADE IN JAPAN DAN MADE IN CHINA 





PERBEZAAN 1:LOGO/TULISAN PD PENUTUP

PERBEZAAN 2: HIMPUNAN WARNA

PERBEZAAN 3: TONE WARNA

PERBEZAAN 4: BAR CODE/HOLOGRAM

PERBEZAAN 5: BENTUK PENUTUP

PERBEZAAN 6: KOTAK PEMBUNGKUSAN

PERBEZAAN 1: KOTAK

PERBEZAAN 2: BEKAS

PERBEZAAN 3: LAMBANG/LOGO

PERBEZAAN 4: TEXTURE

PERBEZAAN 5: KOTAK

PERBEZAAN 6: KOTAK

PERBEZAAN 7: BERAT


So.. kebanyakkan yang kita boleh dapat dekat pasaran sekarang adalah MADE IN CHINA.. susah nak dapat NATURACTOR MADE IN JAPAN dengan harga yang murah kan? paling rendah boleh dapat pun dalam RM 60 kalau tak silap..


Tapi, jangan risau.. for those yang tengah cari/nak cari NATURACTOR MADE IN JAPAN yang ORIGINAL, boleh email pada saya: idaariff84@gmail.com , atau add FB Beauty Domi Online.


Harga?

NATURACTOR ORIGINAL JAPAN
PRICE : RM 45.00
FREE POSTAGE
FREE SPAN
FREE GIFT


Mane nak cari murah dan berkualiti mcm ni?? hehe ;)



Lets Healthy, Beauty and Wealthy with me... 
Eda Ariff
019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Beauty Domi Online | IG : beautydomi_online

3 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...