Sunday 13 April 2014

Business Opportunity @ Terengganu

Assalamualaikum uollsss…

Dah lama giler tak update blog, maklumlah bz memanjang… hihihi…

Buzy2 pun biznesss tetap jalan u… smpai x menang tangan. I need partner, because barang cepat sangat habis. So klu barang dida habis, partner dida ada lagi barang. Itulah teamwork namanye bukan makan sorg2 je but share with team.

Okay kat sini ingin dida sampaikan berita baik especially untuk orang2 Terengganu, My mentor @ founder The Diamond Circle,   Shaliza Aziz akan ke Kuala Terengganu dan Besut dari 15 - 17 April 2014 .. Anda pembaca blog ini boleh ambil peluang ini untuk berjumpa dengan beliau untuk mengetahui cara-cara generates income/ buat business secara online seperti Facebook, Instagram dan Blog.




Beliau juga akan berkongsi dengan anda bagaimana dengan pelbagai produk hebat membantu kita menjana RM1,000, RM2,000 or 5 angka income sebulan secara berkumpulan juga melancong percuma minimum 2 kali setahun.  It's all about TEAMWORK & fun.

Peluang terbuka kepada semua orang. Sesuai untuk yang bekerja juga as part time.


Modal kecil & flexible (pelbagai plan untuk di pilih). Jadi jangan risau. Tiada risiko. Pasti berbaloi-baloi.  Tambah nak dekat2 raya, leh dapat more income. Be our next top agent di negeri Terengganu. :)

Marine Essence, Mineral Coffee & BB Plus Collagen


Bio Velocity Sleep Mate


Premium Beautiful Elegance & Classic 


Lets Healthy, Beauty and Wealthy with me... 
Eda Ariff
019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...