Thursday 23 October 2014

Sijil Halal Produk Hai-O Marketing



Assalamualaikum semua,


Disini dida nak share something with uolls semua Sijil Halal untuk produk2 Hai-O. Untuk pengetahuan semua dalam Hai-O, Top Management adalah orang Islam. So kami memang sangat concern pasal HALAL ni. Selain kami menjual kami juga adalah pengguna produk2 Hai-O. Produk yang terdapat di dalam Hai-O ni sememangnya berkualiti dan sentiasa High Demand. Jadi benda yang baik tak salah untuk kita berkongsi bersama. So disini dida sertakan salinan Sijil Halal beberapa produk keluaran Hai-O Marketing. 


Sijil Halal untuk produk BB Plus Collagen

Sijil Halal untuk produk Mineral coffee

Sijil Halal untuk produk Herba Maharani
Ketiadaan LOGO HALAL pada produk hanyalah disebabkan PRODUK ini dari LUAR NEGARA (China) dan JAKIM tidak boleh meletakkan logo HALAL disitu.






Sijil Halal bagi produk Marine Essence Series 

 Enquiry Sijil Halal Garlic Tablets



Lab Test Pork Origin


Untuk Sijil Halal Garlic Tablets actually we have before tapi due to relocation kilang kene re-apply. Kita semua sedia maklum untuk dapatkan Sijil Halal JAKIM bukan ambil masa yang pendek. So that why buat post test dulu (DNA) untuk cepat. Dida ambik contoh seperti Coklat Perero yang terdapat di Langkawi, dikotak memang kita boleh lihat tiada pun Logo Halal dan kita tak tahu dorang dah minta ke belum Sijil Halal. Tapi kenapa orang kita still makan jugak. Contoh kedua plak ~> Colgate berapa lama ada dipasaran baru dapat Sijil Halal. Sebelum dorang dapat Sijil Halal tu dah berapa lama kita guna produk Colgate masa tiada/tanpa Sijil Halal. Kita semua sedia maklum untuk mendapatkan Sijil Halal mengambil masa. Jadi pada customer dida di luar sana jangan risau sebab kami memang sangat concern dengan Halal dan Garlic Tablets memang sebelum ni ada Sijil Halal tapi due to relocation kilang kene re-apply. InshaAllah bila dah dapat Sijil Halal dida akan post kat sini jugak. Alhamdulillah sangat-sangat makin ramai customer yang order product2 yang dida jual seperti Premium Beautiful, Marine Essence, Mineral Coffee,  Bio Seleza,  Pil Maharani, Garlic Tablets dan pelbagai product dari Hai-O Marketing. And to all my customer...

Thank you so much to all customer kerana masih mempercayai kami especially pada dida...

Kepercayaan anda adalah keutuhan kami!!


Sesiapa yang berminat menjadi Agent please contact dida directly ye!!!

Dida nak pinjam sat Slogan Altel kejap “Bersatu kita gempak bercerai kita kokak”




Let's Healthy, Beauty and Wealthy with me... 

019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...