Tuesday 22 July 2014

Premium Beautiful Classic vs Premium Beautiful Elegance

Assalamualaikum readers...


Macam mana hari ni uolls semua okay ke tak or masih mengantuk lagi. Biasanya di bulan puasa ni kita selalu rasa tidak bertenaga dan rasa letih je kan?  Hari ni dida nak cerita tentang Premium Beautiful. Maklumlah di bulan puasa ni dalam pukul 10 pagi or 11 pagi mesti perut kita tetibe berbunyikan. Pastu mula la masuk angin, sakit perut dan time tu la sakit gastrik melanda.

Dida ni dah la memang ada gastrik. Jika tak jaga makan senang sangat jatuh sakit. Risau jugak time puasa ni sakit perut or gastrik. Tetapi bagi dida sejak dida pakai Premium Beautiful pada tahun ni... Dan ini adalah tahun pertama dida memakai korset 
Premium Beautiful di bulan puasa dan alhamdulillah tak pernah sakit perut or gastrik serius dida tak tipu !!! Hehehe... Tapi cume ada satu hari tu time cuti umum baru2 ni sempana Nuzul Al-Quran dida tak pakai Premium Beautiful habis perut dida ni masuk angin dan gastrik terus. Sebelum jadi lebih melarat dida terus capai Waits Nipper untuk hilangkan sakit perut dan gastrik dida ni. Jika tau mau kene buka puasa dan makan ubat. lol!

Semalam entah macam mana terbabas dari bangun sahur. Sedar2 dah pukul 6 pagi uolls. Dah la malam semalam bukan makan sangat, dida just banyak minum air #bvalfalfa. Bila kita berpuasa pasti badan rasa tak bertenagakan dan lembik je. So kene la ganti dengan #bvalfalfa untuk kekal bertenaga tambah #bvalfalfa ni bagus sangat bagi mengantikan sayur. Setiap satu sudu #bvalfalfa bersamaan dengan 1kg sayur. Dan alhamdulillah walaupun semalam tak makan sahur. Berbekalkan dengan #bvalfalfa dan pemakaian Premium Beautiful alhamdulillah dida dapat puasa tanpa sebarang masalah pun. Part yang paling dida suka ialah langsung tak sakit perut, tak ada gastrik dan yang paling penting kekal bertenaga. Bila dida cakap gan kawan2 pun dorg cakap tak percaya sebab tengok okay je... bertenaga lagi. Sukanya dida.. hihihi... (^-^)


Inilah #bvalfalfa yang dida minum setiap hari sebelum tido


Sape yang tak suka dapat badan macam ni !!!

Uolls pernah dengar tak tentang new product  Premium Beautiful? Tak pernah !!!
 

Haaa... Meh dida perkenalkan kepada uolls semua.

Untuk pengetahuan uolls,
Premium Beautiful sudah berada selama 20 tahun di pasaran dan tidak pernah pun ada kekurangan terhadap permintaan Premium Beautiful Classic malah sentiasa mempunyai permintaan yang tinggi.

Cuba uolls lihat. Bolehkah uolls mengesan perbezaan antara PB Classic dan PB Elegance? Mungkin uolls ingat hanya warna je kan.
 

Tetapi biar dida beritahu uolls siapa yang perlu mendapatkan or memakai PB Classic dan siapa yang perlu mendapatkan PB Elegance ni? 

Untuk yang belum tahu, now kita ada a new range for Premium Beautiful which is PB ELEGANCE!

Boleh tengok kat poster bawah ni, perbezaan antarae Classic PREMIUM BEAUTIFUL (warna hitam) dan Elegance PREMIUM BEAUTIFUL (warna metallic grey)




Premium Beautiful Classic
 
Dan sekarang dida perkenalkan pada uolls semua new Premium Beautiful iaitu Premium Beautiful Elegance :


Premium Beautiful Elegance

Apa yang bezanya, besides warna nya ya?


Elegance is more to maintaining body shape yang ada, kain die lebih lembut dan lebih memberi. So untuk yang dah dapat bentuk badan idaman, or yang pakai PB for health issues seperti sakit belakang, slip disc, or aunties2 yang beli korset untuk selesa and bukan nak kurus, thiis the best range for you! Bila pakai
PB Elegance actually rasa ringan sangat seolah2 tak pakai Premium Beautiful pun. Tak caya??? Errrmmmm... Cuba la trial. Pasti jatuh hati.
  
PB Classic pulak lebih kepada untuk re-shaping, so lebih sesuai untuk yang nak tegapkan or mantapkan asset2 yang ada seperti nak membentukkan balik badan dan spare2 tyre tuuu... Ini kerana Premium Beautiful Classic akan meletakkan lemak uolls di lokasi yang betul dan menguncinya di tempat yang sepatutnya. Dengan pemakaian secara konsisten selama 3 hingga 6 bulan uolls pasti akan melihat hasilnya. 

Other than that, memang function die exactly sama with PB Classic   :)



Ini lah rupa spare2 tayar. So uolls mesti tak nakkan badan macam ni. Ngeriiii!!!





PB Elegance Corset sangat cantik dengan mempuyai sulaman timbul dan benang emas. 

A mom of two kids

Baru je berkahwin, sudah mempunyai bentuk badan yang baik but with Premium Beautiful dapat mengekalkan bentuk badan. Nanti tak ada la orang cakap sebelum kawin slim lepas kawin bum... bum... 

Hihihi... kelakar dan comelkan... but it's reality 

A mom of two kids

A different shape of body, Pear shape

Or an hour-glass shape.

Baru je lepas bersalin dan pemakaian secara konsisten

Another testimoni

 
Re- shaping immediately 

Such a HUGE transformation!!






Gorgeous uolls !!!


So, mesti you uolls semua tertanya2 which Premium Beautiful should I get?
Apa saiz saya ye?
Jangan risau... 
Just contact me, agent for Premium Beautiful.
Insyaallah... dida akan buat yang terbaik untuk membantu anda and which Premium Beautiful yang sesuai and comfortable for uolIs.
And don't worry I also do offer FREE Fitting to all my clients.

Guess what? We have a special promo going on right now with up to RM400 discounts! Hurry up. Only few sets left!!!



Lets Healthy, Beauty and Wealthy with me... 
Eda Ariff
019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...