Friday 27 March 2015

Earth Hour‬ 2015



Hai uolls,

Memandangkan esok cuti. So kali ni dida nak ajak korang semua pi Alamanda, Putrajaya 28th March 2015 at 8:30pm. Why? Haaa... Mai sini dida nak habaq kat hangpa semua ni, esok adalah hari Earth Hour. Earth Hour ini adalah satu inisiatif kesedaran terhadap global alam sekitar dengan kerjasama WWF. Earth Hour ni bertujuan untuk memberi kesedaran tentang pentingnya alam sekitar ini dan masyarakat perlu tahu akan perubahan iklim dan pemanasan global akan memberi kesan yang negative terhadap ekosistem di muka bumi ini. 

Earth Hour menggalakkan masyarakat global tidak kira la individu ke, peniaga, masyarakat dan juga kerajaan  untuk mematikan lampu selama satu jam pada Sabtu 28 Mac, 2015 jam 8.30 malam (waktu tempatan). Bila adanya event seperti ini kita sama2 dapat menunjukkan sokongan kepada perubahan dan tindakan ke arah alam sekitar yang lebih lestari dan seimbang. Semoga kite semua memulakan perubahan baru dengan menjadi seorang yang mengamalkan hidup yang lebih mesra alam.


Together, we can make a difference! 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stay tuned with me, I will post my picture about Earth Hour Day





Let's Healthy, Beauty and Wealthy with me... 

019-2049504


E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...