Sunday 9 November 2014

Preview Majlis Ulang Tahun Hai-O ke-22

Hai Uollsss,

Dida excited giler nak story dengan uolls tentang Majlis Ulang Tahun Hai-O Ke-22 yang telah diadakan pada 8 November 2014 di MIECC, Mines Seri Kembangan. Event sangat Grand okay! Banyak yang ingin dida kongsikan dengan uolls semua tentang pengalaman yang dida dapat dari event ni. Jika tak datang memang rugi sangat-sangat. Banyak motivation dan inspiration yang dikongsi bersama.  After dida balik dari event ni rasa lebih bersemangat & jelas dengan hala tuju dalam business ni. Balik-balik je terus tanya My Leader Shaliza Aziz, bila next class. Kalau boleh tak nak tertinggal lagi dalam class. Class sangat penting sebenarnya, banyak ilmu yang dida dapat seperti ilmu marketing, cara buat blog, tentang produk, social media dan macam-macam lagi. Tu semua FREE OKAY!!! Just imagine kalau kat luar nak dapat ilmu ni kene bayar, mahal pulak tu. Ni leader kita sangup berusah payah untuk anak-anak dia. Beri ilmu dan tunjuk ajar pada kita tanpa kenal erti jemu. So proud with my leader Shaliza Aziz founder of The Diamond Circle. Dida appreciate sangat-sangat kerana my leader tak pernah lepas tangan dida. Actually business ni dalam team, bukan buat sorang-sorang. Sama-sama kita dapat, sama-sama kita kongsi. Hidup ni kene saling bantu membantu jika tidak kita tidak akan kemana. Yang penting berusaha, sabar, tabah dan doa.

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” (Surah Ar-Rad:11)

Dalam Islam pun menyuruh hambanya berusaha. Jika kita berusaha dengan bersungguh-sungguh inshaAllah pasti ada rezeki untuk kita. Yang penting jangan sesekali berputus asa. Adat business ada turun naik. Tapi jika kita berusaha, tabah, sabar dan tidak berputus asa pasti ada hasilnya. Di majlis tu, we all really fun with together. We are family!!! 

Jom dida kongsikan beberapa gambar di Event Celebrate 22nd Hai-O Anniversary. So enjoy!!!  

Displaying IMG_20141108_123031.jpg
Sejak pakai Premium Beautiful badan semakin mengecil. Tu la perasan besor. Ambik la baju besor Saiz M pada hal badan tu Saiz S. Last2 ambik ko (@~@) Bila pakai baju besor kite pun nampak la besor. Hehehe :P




Congratulation to our mentor, CDM Hanis Haizi & CDM Razali Zain on this special award. GLAM sales in 6 years mencecah sehingga RM100juta. Proud to be GLAMpreneurs. 



Selfie with My Leader Shaliza Aziz & Business Partner Hamiza, Huda, Lea, Shahida, Me (Dida), Nisa & Siddiq.

Displaying IMG-20141108-WA0015.jpg
Performance by Dato Sheila Majid sangat superb!!! Semua orang enjoy sangat, mana taknye bape banyak lagu Dato Sheila Majid nyanyi.  

Displaying IMG-20141109-WA0001.jpg
Hamiza dan Huda



Displaying IMG-20141109-WA0005.jpg
Nana, My Leader Shaliza Aziz, Hamiza, Me and Lea.


Banyak lagi photo yang nak dikongsi bersama dengan uolls. Jadi tunggu ye for the next entries.



Let's Healthy, Beauty and Wealthy with me... 

019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...