Tuesday 13 May 2014

Kenapa wanita selepas melahirkan anak akan menjadi gemuk?


Pasti ramai wanita kat luar sana tertanya-tanya dan susah hati kan. Fakta menarik untuk renungan semua dan peringatan untuk diri dida juga. Ada beberapa sebab mengapa wanita selepas melahirkan anak menjadi gemuk. Meh sini dida terangkan.......

Jawapannya: Ada beberapa sebab mengapa wanita selepas melahirkan anak menjadi gemuk. Wanita semasa hamil akan meningkat berat badan secara semula jadi. Ini adalah kerana semasa hamil terjadinya perubahan hormon yang menyebabkan badan mengumpul lemak dan air.

Lemak yang dikumpulkan ini akan digunakan untuk membuat susu ibu selepas melahirkan anak. Salah satu sebab mengapa wanita menjadi gemuk selepas melahirkan anak ialah kerana tidak menyusukan anak dengan susu ibu. Jika wanita tidak menyusu, lemak yang disimpan semasa hamil tidak akan digunakan untuk membuat susu dan akan terus terkumpul di dalam badan. Sebab kedua ialah mungkin wanita selepas melahirkan anak tidak mengamalkan pemakanan yang seimbang dan tidak meningkatkan aktiviti fizikalnya. Source by Myhealth, Kementerian Kesihatan Malaysia

Setiap perempuan inginkan badan yang ramping dan kelihatan cantik. Betul tak??? So dida suggest untuk wanita kat luar sana untuk try Premium Beautiful. Sebab ape dengan pemakaian Premium Beautiful dari awal sangat membantu untuk lose weight and shape your body. Ramai gak yang bertanya ade kesan ke pakai Premium Beautiful ni? Try la pakai then terus nampak kesan serta merta. Bukan nak kena tunggu berjam-jam baru nampak. Tapi kebanyakan wanita takut nak try pakai, padahal bukan kena bayar pun. Free trial bukan main beli je.

Tapi memang diakui ramai yang tahu akan kebaikan premium beautiful ni daripada kawan-kawan yang dah pakai dan ramai yang sudi berkongsi cite bile pakai PB ni. Walau apa pun masih ada gak yang meragui kehebatan Premium Beautiful. Bagi dida jika tak kenal makan tak cinta. Trial dulu pastu baru la bole judge. Next entry dida akan nyatakan soalan dan pertanyaan yang sering diajukan oleh customer berkaitan Premium Beaituful


RASAI NIKMAT PERUBAHAN DIRI ANDA SEKARANG!!


PB UNTUK KESIHATAN. KECANTIKAN & KEYAKINAN 

Antaranya kebaikkan PB ni ialah :

1) Memperbetulkan aliran darah dalam tubuh.
2) Meningkatkan kadar metabolisma.
3) Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan.
4) Mengelakkan pertumbuhan bakteria.
5) Mengeluarkan peluh asid.
6) Mengekalkan kesegaran badan.
7) Mengurangkan kandungan asid dalam darah.
8) Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.
9) Tidur lebih selesa dan nyenyak.
10) Menghilangkan bau badan.
11) Menghilangkan kulat dan fungus.
12) Mengekalkan kepanasan suhu badan.
13) Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan.
14) Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik

Banyak kan? Itu diantaranya tau.. Dan yang paling penting, semua kebaikan ni dah terbukti oleh mereka yang memakainya. Kenapa anda tak nak mencuba?

Oh.. for those yang menderita Slipdisc, memang kadang2 tak tertahan kan? Jangan buang masa.. apa kata try pakai PB Corset ni. Kita berusaha.. tak salah mencuba dengan hanya memakai corset ni.

Contact me yaa. Kita boleh cerita panjang. Tak kira kat mana anda berada. Yang tinggal kat Putrajaya, Puncak Alam, Sunga Besi, Kajang, Bangi, Wangsa Maju, Wangsa Melawati, Seremban, Melaka dan Port Dickosn kita boleh jumpa face to face... set appointment with me!!!  



Lets Healthy, Beauty and Wealthy with me... 
Eda Ariff
019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...