Thursday 11 September 2014

Harga Bio Seleza



Assalamualaikum semua,

Ramai betul yang PM/Whatsapp dida tentang bioseleza. Maklumlah ramai yang berminat nak tahu tentang ape bioseleza tu dan harganya. So hari ni dida nak beritahu dengan uolls tentang harga pad bioseleza. 

Meh jom kita sama-sama tengok apa jenis Bio Seleza offers?
Okay pad bioseleza ni ada Pantyliner, Day Safe, Night Safe & Night Safe Long. 



Bio Seleza

Bio Seleza


Berapa harga tuala wanita Bio Seleza dan range yang ada available for market?

A. Mix Box
Pantyliners - 2 packs of 30 pcs
Day safe - 2 packs of 10 pcs
Night safe - 1 pack of 8 pcs
Night safe (extra long) - 1 pack of 8 pcs
Price : RM 131

B. Day safe
6 packs of 10 pcs
Price : RM 128

C. Pantyliner
6 packs of 30 pcs
Price RM 138



Yang di atas ni adalah harga standard market. For special price, boleh terus Sms/Whatssap dida directly iaitu 019-2049504. Kalau uollss jadi agent or member, lagi murah. For member, tak semestinya bila join ahli perlu jual. Ada jual for pakai sendiri. Jimatkan!!! Tapi kalau ada yang tanya, boleh je uollss jual. So it's depend of you :) 



Bio Seleza


Now ada on going promotion. 



bio seleza murah
Beli 4 mixed box, 1 day Safe and 1 Pantyliner, FREE 1 mixed box.
You can save up to RM200!!


Uollss boleh la beli share-share dengan kawan-kawan kat office tu or for yourself, untuk kegunaan for a few months. Memang jimat!!!

Mahal? Tak mahal lah jika nak dibandingkan dengan high quality material. Apa yang dida cube sampaikan pada uollss ni bukan untuk menakut-nakutkan uollss tapi hakikat yang sebenar yang perlu kita tahu dan share bersama. Bak kata dida ~> barang baikkan!!! Hehehe...  Dida rasa semua orang mengalami masalah yang sama dengan dida bila pakai sanitary pad yang terdapat diluar sana seperti gatal-gatal, melecet sana sini dan bila pakai rasa Miss V kita ni panas, berkuap seperti tidak bernafas betul tak??? Tapi bila uolls try je pakai pad bioseleza ni... Confirm tak melecet dan gatal-gatal lagi bila uollss pakai. Bak kata CDM Hanis Haizi, if kita ni perempuan boleh spend beratus ringgit untuk handbags, tudung, baju, makeup products and macam-macam lagi why cant you spend a little bit for your Miss V? Lebih kurang RM2 per pad je pun. Kite sebagai wanita dan kaum perempuan kene jaga kebersihan luar dan dalaman kita. Kenapa??? Sebab lelaki sebelum kawen memang la dia pandang kepada kecantikan dari segi rupa paras. Tapi lepas kawen yang dia pandang Miss V kite je... Hihihi... Peace yooo!!!



Displaying IMG-20140905-WA0024.jpg
Feed back & Testimoni from client


So jika diberi pilihan, sanggupkah kita pakai recycle paper pada for our Miss V versus high quality soft cotton?


The choice is on yours hand. After this InshaAllah dida masukkan entries dida dengan testimoni Bioseleza. Memang banyak sangat positif feedback yang dida dapat dari client, sampai tak terkire. Boleh dikatakan tiap-tiap hari ade sahaja feedback positive dari customer and thank you for lovely customer sebab sudi berkongsi testimoni with us. Sekian sahaja coretan dari dida. So after this stay tuned with me okay baiii...











Lets Healthy, Beauty and Wealthy with me... 

019-2049504
E-mail : idaariff84@gmail.com | FB : Eda Ariff | IG : edaariff

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...